آیا خرید فالوور ایرانی یا غیرایرانی فرقی دارد؟
نوشته شده توسط : مولود

خرید فالوور اینستاگرام

اگر هنوز تجربه‌ی خرید فالوور اینستاگرام نداشته‌اید، ممکن است با دیدن عنوان «خرید فالوور ایرانی» این پرسش در ذهن شما شکل بگیرد که آیا خرید فالوور ایرانی با خرید فالوور خارجی و غیرایرانی فرقی هم دارد؟ از طرف دیگر، شاید برای خرید فالوور اینستاگرام دست به مهره برده‌اید اما توجه چندانی به ایرانی بودن یا نبودن فالوورها نکرده‌اید. در صورتی که در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرید و می‌خواهید اقدام به خرید فالوور کنید، مطالعه‌ی این مطلب را در رده‌ی اول فهرست تحقیقاتی خود قرار دهید.

آشنایی با نحوه کار فالوورهایی که خریده می‌شوند

وقتی برای خرید فالوور اینستاگرام مصمم می‌شوید، باید با شیوه‌ی کار این نوع فالوورها هم آشنا شوید. روش‌های گوناگونی برای تبلیغ پیج اینستاگرام وجود دارد، اما در روشی که فقط تعداد فالوئر پیج شما افزایش پیدا می‌کند، فالوورها معمولا از یک نوع هستند. این فالوورها از پیج‌هایی هستند که فعالیت خاصی ندارند و صرفا برای فالو کردن ایجاد شده‌اند. اگر به صفحات این فالوورها رجوع کنید، متوجه این موضوع خواهید شد. پس در واقع زمانی که می‌خواهید به سراغ خرید فالوور اینستاگرام بروید، باید به این موضوع دقت کنید.

اهمیت ایرانی بودن یا نبودن فالوور هنگام خرید فالوور اینستاگرام

آنچه منجر می‌شود اکثر پیج‌های ایرانی تمایل داشته باشند که فالوور ایرانی بخرند، مشکلاتی است که ممکن است برای پیج ایجاد شود. اینستاگرام روزبه‌روز سیستم‌های تشخیص صفحات جعلی را بهتر می‌کند و می‌تواند فالوورهایی را که در پکیج‌های خرید فالوئر استفاده می‌شوند، شناسایی کند. اگر این فالوورها در پیج شما وجود داشته باشند، اینستاگرام از اعتبار پیج شما می‌کاهد و ممکن است برای چند روز پست‌های شما را در بخش اکسپلور اینستاگرام نمایش ندهد.

از سوی دیگر، اگر پیج شما تازه‌تاسیس باشد و پست‌ها، لایک‌ها و کامنت‌های زیادی نداشته باشد، وقتی مشتریان به پیج شما سر می‌زنند و رقم بالای فالوور شما را می‌بیند، احتمال می‌دهند که شما با خرید فالوور توانسته‌اید به این اعداد و ارقام دست پیدا کنید. برای اینکه به این تصور خود عینیت ببخشند، به بخش فالوورهای پیج شما مراجعه می‌کنند و تعدادی از آن‌ها را رصد می‌نمایند. اگر فالوورهای شما فعال نباشند و یا بیو و عکسی نداشته باشند، فرضیه‌ی ذهنی مشتریان ثابت می‌شود و به احتمال زیاد از خرید کردن از پیج شما منصرف می‌گردند.

بنابر آنچه گفته شد، خرید فالوور ایرانی بهترین شیوه برای خرید فالوور اینستاگرام است. اما فالوور ایرانی چه مشخصاتی دارد؟ در ادامه بخوانید.

نقش بیو و عکس در خرید فالوور اینستاگرام

برای تشخیص ایرانی بودن فالوورهایی که در پکیج‌های خرید فالوور اینستاگرام ارائه می‌شود، باید به نام، بیو و عکس آن‌ها توجه کنید. وقتی قسمت نام و بیوگرافی در یک صفحه، به زبان فارسی نوشته شده باشد، آن پیج به عنوان یک فالوور ایرانی شناخته می‌شود. همچنین تصویری که برای یک صفحه انتخاب شده، باید با المان‌های ایرانی بودن عجین باشد تا تصور درستی ایجاد کند.

این نکته از این نظر نیز مهم است که وقتی مشتریان شما به فالوورها نگاه می‌کنند، اکثرا نام‌های ایرانی و بیوهایی به زبان فارسی می‌بینند. پس ایرانی بودن فالوور را در هنگام خرید فالوور اینستاگرام مد نظر قرار دهید.

نقش پست در خرید فالوور اینستاگرام

فاکتور دیگری که برای مشتریانی که تحقیق بیشتری روی فالوورها می‌کنند، اهمیت دارد، نوع پست‌هایی است که فالوورها در پیج خود دارند. فالوورهایی که با خرید فالوئر اینستاگرام به دست می‌آورید، معمولا در صفحات خود، تعداد اندکی پست گذاشته‌اند. برخی از اعضای اینستاگرام برای آنکه از محبوب بودن پیج شما مطمئن شوند، به برخی از فالوورهای شما سر می‌زنند و تعداد پست‌های آن‌ها را مشاهده می‌کنند. همچنین ممکن است به منشن پست‌ها هم توجه کنند. اگر این پست‌ها ایرانی باشند، مسلما تاثیر بهتر در ذهن افراد خواهد داشت.

البته امکان دارد پیج‌های فالوورها خصوصی (پرایوت) باشد. در این صورت، تعداد فالوور و فالووینگ و تعداد پست اهمیت می‌یابد.





:: برچسب‌ها: فالوور اینستاگرام , خرید فالوور , خرید فالوور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: